Duim voor mij! - Reisverslag uit León, Nicaragua van Simone Vliet - WaarBenJij.nu Duim voor mij! - Reisverslag uit León, Nicaragua van Simone Vliet - WaarBenJij.nu

Duim voor mij!

Door: Simona

Blijf op de hoogte en volg Simone

09 Augustus 2007 | Nicaragua, León

Als jullie dit lezen, zit ik misschien wel te zwoegen. Heb morgen namelijk ineens examen net zoals alle andere medestudenten, maar mij werd het vandaag pas medegedeeld!
Ik knijp hem best wel want Dr Matute stelt normaal altijd zeer moeilijke vragen waarop ik het antwoord schuldig moet blijven en in het spaans is het nog moeilijker een bepaald ingewikkeld mechanisme uit te leggen. Ben benieuwd of ik een leeg blad ga inleveren, hihi

De hele middag en avond dus studeren geblazen. Gelukkig heeft Dr Matute mij het welbefaamde Van der Meer boek uitgeleend dus dat is in ieder geval een begin. Zo nog even op internet wat dingen nazoeken en dan maar hopen dat het redelijk afloopt.

Ik heb mezelf wel getrakteerd op een lekker toetje, arroz con leche. Zelfgemaakte rijstepap volgens nicaraguaans recept, nog nooit zo goed gelukt! Als ik terug ben zal ik jullie het laten proeven!

Oja en de visum dat was nog heel wat. Dinsdag dus voor de tweede keer naar het kantoor. Nu waren er dus 2 rijen. de mensen van maandag en de nieuwe mensen van dinsdag. En niet dat ze dan meer personeel inzetten of eerder opengaan. In tegendeel de deur ging 40min later open en er waren maar een beperkt aantal formulieren. Ik had er gelukkig nu wel een anders moest ik weer terugkomen. Toen ik eindelijk aan de beurt was, bleek dat ze mijn paspoort naar Managua moeten sturen voor de officiele stempel. Mhmm als dat maar goed gaat want veel vertrouwen hebben ze bij mij nog niet gekweekt.

Woensdag was het jaja raadt het eens de dag van....de gezondheidsmedewerkers (dia de los trabajadores de la salud) en dat betekende dus een dagje vrij! Nooit verkeerd he!

Morgen alweer vrijdag. Enige zekere is dat ik zaterdag dat regaeton en bachata conciert heb. Wellicht vrijdag en zaterdag naar Masaya om familie te bezoeken!

vandaag is er een nieuw huisgenootje gearriveerd. Meisje uit USA. Eerste indruk: goedgekeurd ;)

Fijn weekend allemaal!
Dikke kus Simone

  • 10 Augustus 2007 - 06:21

    Channa:

    Succes! Succes!
    Komt vast goed met jou en die toets.
    En daarna.....lekker genieten van het weekend!

    xxx

    P.S. En...heb je het visum/je paspoort al terug?

  • 10 Augustus 2007 - 07:53

    Nicole:

    Succes met je examen! Dikke kus Nicole

  • 10 Augustus 2007 - 08:03

    Paula En Gerard:

    Nou, jou kennende een leeg blad zal het niet zijn. Suc6, voor vrijdag dan. Heb je al een beoordeling gekregen van gyn!! Wij wensen jou een goed weekend en tot horens. Besos de nosotros

  • 10 Augustus 2007 - 08:17

    Marije:

    Lieverd, jou kennende hoef jij helemaal niet bang te zijn voor het examen! 100% zeker dat jij hem goed heb gemaakt!!! Jij redt je daar wel uit!
    Mijn lange mail volgt nog, ben lekker een paar dagen weg geweest!
    Miss you!
    Dikke kus

  • 10 Augustus 2007 - 18:10

    Juud:

    Schatje,
    succes!!!!Waarschijnlijk ben je er op dit moment mee bezig...eigenlijk zou ik dus niet iets kunnen typen, maar zou ik heel hard moeten duimen. Dat ga ik dus bij deze maar heel snel doen!!
    Alvast een fijn weekend, je plannen zien er iig weer veelbelovend uit.
    Mis je!!!
    Dikke knuffel Juud

  • 12 Augustus 2007 - 19:52

    Marieke:

    Hoi Simone!

    De toets heb je inmiddels al doorstaan, maar ik hoop dat het heel goed is afgelopen. Jou kennende is dat vast goed gekomen, maar goed, je moet het maar wel 'even' doen! Hopelijk heb je alle stress er heerlijk uitgereagaetont en bachataat. Was het leuk bij la familia? Ben zeer benieuwd! Veel liefs! Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Lo que no te mata te hace más fuerte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 125593

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 05 Februari 2012

Mwanza, Malawi

19 April 2007 - 07 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: