Het was weer toppie! - Reisverslag uit León, Nicaragua van Simone Vliet - WaarBenJij.nu Het was weer toppie! - Reisverslag uit León, Nicaragua van Simone Vliet - WaarBenJij.nu

Het was weer toppie!

Door: Simona

Blijf op de hoogte en volg Simone

23 Juli 2007 | Nicaragua, León

Hoe was jullie weekend? Nog bijzondere dingen gebeurd?

Ik heb weer een heerlijk weekend gehad. Ik kijk echt steeds heel erg naar de weekenden uit. Zoals al verteld vrijdag heerlijk gedanst en gek gedaan.

Zaterdag overdag lekker rustig aangedaan. Om 18u werd ik opgehaald door 3 nica´s (Eduardo, Antoni en naam onbekend) om naar het strandhuis van de ouders van Eduardo te gaan. De Little Corn Island Gang was al eerder naar het strand gegaan.

De mannen hadden al de boodschappen voor de bbq gedaan en wilden ook alles zelf bereiden. Wij hebben ondertussen dus heerlijk met een nica libre in de hangmatten gelegen. Toen het eten klaar was, hoefden we alleen nog maar aan te schuiven! Daarna moest er natuurlijk even gezwommen worden in zee en vervolgens nog even in het zwembad..
Er bleek ook in de buurt een lokaal feestje te zijn, dus daar zijn we heen gegaan. Na net 10 min op de dansvloer te staan, viel ineens de stroom uit en ging het keihard regenen. We stonden tot onze enkels in het water. Onweer, bliksem, alles er op en eraan! Dus uiteindelijk teruggekeerd naar strandhuis.

De volgende ochtend was het echter weer stralend weer. Samen stevig ontbeten, strandwandeling gemaakt, gezond, gezwommen in zee en in zwembad. Heerlijke dag.
Om 16u teruggekeerd naar Leon, nog heerlijk uiteten geweest en toen zat het weekend er weer op, helaas! Straks van 13u tot 21u werken

Zo dat was het weer vanuit Leon!!
Ik hoor vast nog meer weekendverhalen van jullie!

Besos Simone

• 23 Juli 2007 - 15:37

Gerard En Paula:

Na heerlijk verwent te zijn en een heerlijk weekend gehad te hebben, kan je er dan weer tegen aan. Nou hier hebben wij ook natte moeson hoor, het duurt alleen wel erg lang. Daarbij is het 's nachts nogal koud. Dus de mensen die op een camping in Nederland zitten hebben het zwaar.

• 23 Juli 2007 - 17:37

Claire:

Zo klinkt echt als een heerlijk wknd!
    Wij hebben za. gelukkig kunnen fietsen met mooi weer.. haha.. klinkt goed burgelijk he ;-) Zou ook wel eens lekker weer willen zwemmen! Maar aan de andere kant werken als t buiten zo mooi is, is ook niet alles..
    Succes met werken!
    Liefs Claire

• 23 Juli 2007 - 17:55

Raquel:

Zooo dat klinkt goed. Verdien je ook na hard werken!! Ja ook hier in Nederland schijnt de ene keer de zon en de andere keer komt t met bakken de lucht uit haha. Lekker genieten en veel foto's maken he! Nog een weekje en dan heb ik ook een weekje vakantie, misschien wordt t dan wel weer lekker zomer weer.
    Stuur ook nog een mail.

Dikke smakkerds van Raquel

• 24 Juli 2007 - 07:00

Arjan:

Hoi Simoon,

Je lijkt wel een jetsetter daarzo. Feestje hier feestje daar, strandhuisje met zwembad hier strandhuisje met zwembad daar. Kunnen we niet een weekendje overkomen?! Hier is het nog steeds geen zomer. Het is wel droog, behalve vanmorgen dan, maar daar is ook alles mee gezegd.
    Afgelopen weekend terrasje gepikt op de uilenburg maar verder niks speciaals gedaan.

Succes met werken van de week, lees je mail wel weer.

groeten X arjan

• 24 Juli 2007 - 09:43

Moniek:

Je zult onderhand wel een flinke lever hebben van al die feestjes! (Hebben wij hier ook hoor, na de vierdaagsefeesten) Hier regent het inderdaad onophoudelijk maar afgelopen weekend toch een paar zonnige uurtjes op het strand van Bloemendaal gehad. En die regen op de tent was best knus...
    Werk ze!
    Knuffel, Moniek

• 25 Juli 2007 - 11:19

Channa:

He Simone,

Goede verhalen! Wat heerlijk al die feestjes! weekend bloemendaal was ook heelrijk.
    xxx