adres! - Reisverslag uit Mwanza, Malawi van Simone Vliet - WaarBenJij.nu adres! - Reisverslag uit Mwanza, Malawi van Simone Vliet - WaarBenJij.nu

adres!

Door: Simona

Blijf op de hoogte en volg Simone

21 April 2011 | Malawi, Mwanza

Paashaasjes!

Veel mensen hebben om mijn adres gevraagd, dus bij deze:

Mwanza district hospital
Dr Simone van der Vliet
P.O.Box 80
Mwanza

En mocht je etenswaren willen sturen dan heb Ik wel wat ideetjes:

Paaseitjes, kaas, koffie, thee, stroopwafels, hagelslag, drop, snoep, groene currypasta, indiase currypasta,olijfolie....

En ook al kan Ik buiten al dit, moet Ik zeggen dat het water mij wel in de mond loopt...

Fijne paasdagen!
Wij liggen aan het meer;)
Kus


  • 22 April 2011 - 08:21

    Paashaas:

    Dank niet, dat ik als Paashaas, nog voor de Pasen deze lekkernijen in jouw tuintje kan verstoppen. Maar het wordt geregeld. Liefs vanuit het "zonnige" 's-Hertogenbosch XXX

  • 22 April 2011 - 13:57

    Derma!:

    Ha lieverd!!!
    Jij ook fijne dagen he?! Zo leuk om al die verhalen van je te lezen!!!
    Je krijgt van Vinodh en Claudette en Marie-José ook de hartelijke groeten!!! We missen je!!!

    Dikke kus!

    Elske

  • 23 April 2011 - 14:20

    Gerard:

    een beetje moielijk inkopen
    de paaseitjes die je hier vandaag koopt zijn voordat ze bij jou zijn wel over de datum of uitgekomen.
    Als we hier volgende week jonge kaas kopen dan is het wel belegen voordat het in Mwanza is, denk ik
    koffie (is dat straks voor ons) en thee en snoep zou nog het beste gaan
    en kun je hagelslag en stroopwaffels daar wel goed houden?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Lo que no te mata te hace más fuerte!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 125601

Voorgaande reizen:

05 Februari 2011 - 05 Februari 2012

Mwanza, Malawi

19 April 2007 - 07 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: